Inte långt kvar

Är det inte underbart men långa sovmorgar? kändes som jag behövde det eftersom jag är så sjukt trött hela tiden.. fick lite råd av vickan igår, hon hade visst samma sak i våras så får testa lite o se om det funkar på mig. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. men nu är jag pig och skolan börjar om en timma. ska äta o sen gå! Ikväll kommer Jennie och Turre hem :). vi ska äta god middag och fira charlie lite för att han fyller år på måndag. men innan det så ska jag stress äta i skolan elleri hallen för att träningarna börjar 5 och slutar halv 9. först fristående mix och sen fristående dam. i tre½ timme. venne riktigt hur man ska komma ihåg allt. det är så extremt mycket som ska gås igenom och efter ett tag tar hårdisken i huvet liksom slut o allt blir bara suddigt. xD haha men jag ska försöka hålla humöret uppe hela tiden! längtar tills vi ska åka !! och helgen i sthlm ska bli jätterolig den med. Tagga,Tagga, Tagga. en vecka kvar till NMlägret och 3 veckor kvar till själva tävlingen . Fatta om tre veckor är vi i finland och jag och laget ska göra det vi älskar och är bäst på! Tävla.. Blir nervös jag bara tänker på det. haha
men nu måste jag springa ner till köket o fixa något att äta. Kan ju inte jobba/träna på en tom mage. kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0