kaoskväll

kaos är verkligen ordet för kvällen igår. Jag skojar inte det va verkligen kaos. haha men vad hade vi tänkt oss egentligen? 11 övertaggade och domenanta gymnaster som ska kommer överens om något... mhm kan nästa bara sluta i kaos. men jag älskar er iallafall tjejer. Orkar inte lägga upp bilderna här. utan dom finns på facebook för er som vill se. Jag hade kul iallafall. haha

Nu är jag hemma ensam med charlie. har legat i soffan sen 2 när jag kom hem. så himla skönt o inte göra nånting. Haha
Imorgon så börjar barngympan igen. ska bli jätte kul men måste säga att jag är rätt så nervös. vi har liksom över 20 nya gymnaster. så ja det är lite läskigt. men det blir säkert jättekul och bra. Nu ska jag rota igenom köket engång till på jakt efter något gott. man vet ju aldrig vad man hittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0