lång helg !

hur skönt är det inte egentligen. att slippa ställa väckarklockan och bara kunna sova hur länge som helst. dock vakna jag vid 8 utav att nån håller på med en massa maskiner utanför fönstret. inte så kul kanske. men då är det väldigt skönt o veta att man får ligga kvar i sängen hur länge man vill :D vilket jag faktsikt har gjort fram tills nu. eller ja, jag har ju gjort lite vettiga saker också. som att plocka in nytvättat i garderoben och gjort massa matte tal. men annars bara legat i sängen och lyssnat på massa bra musik.
Ikväll ska jag och tjejerna hem till sofia och fira henne. Det blir nog riktigt kul. och innan de kommer nog linus förbi. wooho. men tillsdess så ska jag titta på film och ligga o dega i sängen .
puss suckers

bild från februari 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0