Ny Design och ANT4

fixat med den nya designen hela dagen nästan. är rätt så nöjd bara jag får till headern . om jag inte klarar de får jag fråga jennifer om hjälp imorn. hehe ^^ Sitter hemma nu i soffan efter att ha varit på föreläsning om UF i skolan. har fått hur många bra idéer som helst och det känns som att det kommer gå bra. Ringde emelie på en gång efteråt och vi ska bainstorma på tisdag när vi har coachtid. är ju lite klurrigt eftersom vi går i olika klasser men det ska gå bra. taggat! Om några timmar är det träning och sen efter det är det godnattdags. och då är det helg !! wohoo , känns som den här veckan har gått super fort. men innan träningen så ska jag titta på sista avsnittet av Americas Next Top Model 4. Vet att jag har sett det förut eftersom det är gamla avsnitt men har sett det här nu sen avsnitt ett så måste ju veta vem som vinner ikväll! Hejar på Naima hon är snyggast. Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

den där nedersta bilden på henne blev grymt bra

2009-09-18 @ 10:23:51
URL: http://amandahammarberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

ja hon är så vacker på något sätt :) tur att hon vann

2009-09-18 @ 12:12:18
URL: http://ellenheldert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0