Onsdag är min lediga dag

Skolan började 12.25 idag med Geografi för våran tyska lärare var hemma pågrund av sjuktbarn. så Vi hade sov morgon men fick i uppdrag att åka till biblan och låna en bok på tyska som ska bli våran läxa i 4 veckor framåt. Så jag o Daniel bestämde oss för att fixa det innan lektionen började. Så jag tar cykeln för att åka och möta honom. och självklart, bara för att jag ska åka hemifrån så börjar det duga lite. Sen när jag kommit till Järntorget då kom regnet! Fyfan va det regna! Jag skulle beskriva det som att någon först satt på en liten stråle på duschen för att få vattent varm, och sen när det blivit behagligt drog på MAX . det verkligen ÖSTE ner samtidigt som jag cyklade med ett paraply som ville flyga till månen och en fett dataväska i korgen. Trodde datorn skulle bli vattenskadad för hela jävla väskan var blöött. Stannade utanför SF för att ringa daniel och inställa . haha åkte till skolan helt dugsur.. Inte kul . Under lektionen använde jag julia som fotvärmare och efter åkte jag till Eva för att hjälpa och städa lite hos henne. Efter det upp på stan för att inhandla tröjan som jag checkat in. men nej den fanns inte kvar :( ist blev det en svart klänning med dragkedja från H&M som jag tänkt ha på sofias födelsedagsfriande. det blir guld:D Haha och de bästa är att jag försöker få mamma att köpa in sig på klänningen så den blir lite billigare. hahha

Nu är Anna på väg hit. Kyss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0