upp med tuppen

vet inte riktigt vad jag ska göra nu. mamma väckte mig vid halv 10 för att vi skulle åka o hälsa på kissarna. men när hon ringde för att kolla om de gick bra så sov hon som bor där så vi åkte inte. känns ju värt! kunde lika gärna sova vidare. vill verkligen somna om nu. lägga mig under täcket o bara mysa med det går inte så bra när man har varit uppe ett tag nu. försökte också få med mamma upp på stan o köpa skor eftersom det är stora hål i mina.. men nej hon o pappa skulle åka o handla . får se om hon följer med sen. Aja funderar på att dammsuga rummet, behövs verkligen. ska också till ica o fixa iväg telefonen. vi hörs senare om planerna för kvällen. puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0