var är energin ?

vet inte riktigt vad det är med mig! så fort jag får en ledig stund går jag och lägger mig och somnar. kan sova allt mellan 5 minuter och ändå upp till 3 timmar som idag. vet inte riktigt varför det är så. somnar ju som vanligt på kvällen sen och jag kommer upp på morgonen utan att vara sådär överdrivet seg eller pigg. det är ju lite konstigt att jag sover mer än vanligt och men ändå inte orkar med allt på dagen/kvällen. blir alltid seg efter första passet på träningarna och orkar nästan aldrig hela andra.. fattar inte. det är ju inte så att jag inte vill! min kropp orkar inte helt enkelt. mamma tror att jag är som pappa som sover när jag börjar bli sjuk. men jag känner mig inte sjuk. är lite små snorrig bara men inget annat. Klockan är ju runt 11 nu och även fast jag sovit i tre timmar på eftermiddagen så är jag fortfarande trött och nästan längtar med att bli klar med inlägget så jag kan få lägga mig ner och sova.. Aja jag väntar på bättre eller mera piggare tider! Hoppas att det här bara är den här veckan. behöver energi till NM! Puss och godnatt


pim maria bella fanny sofie jag och mathilda taggar inför jc förra året. GULD blev det såklart ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0