värdelöst

helt ovärd skoldag! sitter här o göra ingenting... kan inte riktigt börja själv med uf när jag är med emelie. dom andra har gått nånstans o jag håller på att somna. har ingenting att göra och är jätte uttråkad! efter lunchen som är om 2 timmar så har jag grafiskkommuntikation som jag inte ens vet om det är något man måste gå på. våran lärare är lite ploj kan man väl säga. hon är inte så bestämd o bryr sig inte riktigt om man är där eller inte. ingen träning ikväll heller. eller jag får åka och vara med o gå igenom det nya friståendet men det känns liiite jobbigt när man ska ha nästan 4 timmars träning på fredag med två friståenden.. det blir liksom för mycket att hålla reda på ett till då. oh känns som jag inte orkar någonting just nu. ska väl sätta på sjunde avsnittet av sex and the city för idag. mm kan ju som sagt alla avsnitt nu. love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0