you and your heart

Från och med nu är mitt påsklov över. igentligen började skolan idag ( Tisdag ) men eftersom vi numera bara har en lektion på tisdagar och jag var hos sjukgymnasten i över en o en halv timme så valde jag att åka till banken, fixa mitt bankkort som jag råkat spärra och sen åka hem och mysa med ludvig!<3

träningen på kvällen gick tiptop och det känns skönt att säga att det bara är 1 vecka kvar tills vi åker! Känns som laget är laddad och redo för att försvara guldet från för två år sen! the best day of my life<3

ett år sen bilden togs, och nästa gång jag ser dig har vi inte setts på ett år! saknar dig som en galning hjärtat<3 du är fortfarande nummer ett!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni åka nudå?? :)

2010-04-07 @ 00:26:52
Postat av: Alex

herregud! året har gått jätte fort , saknar dig mest ellen sommarn kommer bli underbar när du kommer hem igen :D älskar dig <3

2010-04-07 @ 03:23:51
URL: http://somethingred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0