Helgen

samtidigt som jag sitter o myser till min favorit från gårdagens melodifesitval så bli jag tåkig på bajsbook. det går verkligen inte att få upp dom bilderna som jag vill... har försökt hundra gånger känns det som och det funkar inte! grymt irriterande.
helgen har varit tipptopp. åkte med jnmlaget till Höganäs för att kvala till jnmfinalen i april. fristående och trampett gick super medans tumbling ska vi inte ens tala om. finns film på tuben HÄR! Menmen, vi fick iaf en bra slutpoäng och tog oss vidare tillsammans med höganäs. Så det blir en Finlandsresa i vår också. samma ställe, samma hall. kanske lite tråkigt, men ahh det ska bli svinkul om jag får åka med.
kvällens träning gick jättebra och känns skönt o kunna köra iaf ett pass utan att ryggen går i två bitar. Aja dags för mig och sova. skola imorn -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0