i make myself believe

godis film och ett fluffigt täcke!

seg efter en hel dag i hallen. okej har inte köttat på till 100 % eftersom min hals och näsa inte vill må som jag tycker. men va ska man göra. bara hoppas att den blir bättre! kvällen spenderades hemma hos Sofia med hela tjocka gympagänget! alla hade köpt flera kilon godis och där satt vi på golvet och tittade på massa gympa filmer och skratta åt alla minisar som sprang runt på tv skärmen! minnen sääger jag bara, gymnastiken har verkligen varit mitt liv ända sen jag var liten! men imorgon eftermiddag blir det bus&mys med nellie o victor! och på torsdag kommer pojken hem! finallyy .

livet är verkligen bäst i hallen!

Kommentarer
Postat av: adlahhh

"livet är verkligen bäst i hallen!" - so trueee :)

2010-05-29 @ 13:17:26
URL: http://adlahjbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0