soffpotatis

vet inte riktigt vad jag ska göra. mina grejer är hemma hos emelie för igår när jag skulle hämta allt så var det ju självklart ingen hemma! just nu är jag själv hemma med katten som precis somnat efter att ha varit pain in the ass! hon har verkligen gjort allt hon inte fått, som tex sticka ner hvuudet i akvariumet!! hon hoppa upp dit varje gång jag satt mig i soffan igen! seriöst blev verkligen förbannad. aja nu har demonen somnat och jag ska väl ta en låååång dusch eller nått. finns inget bra på tv och jag har väl tröttnat på datorn nu. imorgon har vi heldag i hallen och på onsdag ser det ut som att jag ska hem till bergquist och busa med barnen. bra träning inför sommaren ;).
får väl försöka hitta på något här i min ensamhet. för kallt för att gå ut och foto och för tråkigt för att orka sitta inne hela dagen, ska nog ringa sara sen! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0