2010

2009 har blivit ett minne och nu välkomnar vi 2010. har ingen aning om vad som kommer hända under dom är 365 dagarna. Vet att alex kommer hem och att jag ska fylla 18. och sen? kanske aupair i sommar, kanske inte? kanske mallocra, kanske inte. kanske det kanske. vem vet? det ska bli spännande vad de nya siffrorna ska komma med. än så länge så har det dom varit mysiga och slöa. har bara suttit i sängen hela året ( haha ) och dag drömt om vad som kanske kan ske. Jag älskar dom dagarna. när man får drömma och man inte behöver oroa sig för någonting! oh de är så underbart.
tänkte dejta kudden ett tag till med mina tankar. ganska mysigt när musiken spelas.
det enda jag behöver nu är en doft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0