heaven knows its hard time. i been waiting on my own to long.

sitter i skolan men orkar inte jobba. ryggen gör ont o mina läppar svider. men jag överlever. iaf tills ikväll när kyla kommer igen och när träningen drar igång och ryggen bultar som en hammare.. Den dumma sjukgymnasten sa 6 veckor och jag skulle märka står skillnad. det har gått snart 8 veckor och det gör fortfarande lika ont och jag har faktiskt inte kör ett helt pass. det ända som har hänt är typ att jag blir mkt starkare. tänker ringa o klaga!! jag orkar inte med det här längre. det suger helt enkelt.
Kändes iaf bättre igår kväll efter att jag fått se/höra/prata med alex igen. inget kan beskriva hur bra det kändes. älskar henne och saknar henne varje dag!
Jaja kanske dags och göra något vettigt. fortsätta på affärsplanen eller historia uppgiften.. båda är lika tråkiga och lika viktiga... det går bra för mig! yeah

Kommentarer
Postat av: Alex

ELLEN !! saknar dig så sjukt mkt och det var jätte kul att få se och prata med dig med du är världens bästa människa ! Älksar dig sååå mkt <3

2010-01-13 @ 01:28:05
URL: http://somethingred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0