hon har gjort det IGEN!

Eftersom jag har en låååång sovmorgon idag så valde jag själv att gå upp runt 10 för att kunna slappa igenom hela morgonen. och det har jag gjort! och precis som förra gången så kläättrar kattskrället upp till högsta hyllan! och idag var hon påväg till taket oxå. haha och sen måste jag berätta att jag äntligen hittat mitt i <3 gymnastics smycke igen! har varit borta i 100 år känns det som, och idag! bara för att jag letar efter något annat som jag slarvat bort så hittar jag det ! :D blev helt överlyckig. nu måste jag bara skaffa en fin skedja så jag kan använda det igen. den gamla var lite för kort.


Kommentarer
Postat av: vicks

fattar inte varför gymnast halsbanden alltid försvinner! jag har tappat bort mitt från jenny linde tre gånger! ska beställa ett fjärde när jag kommer hem, för nu är det borta igeen! fååfän!.. <3

2010-01-14 @ 11:01:37
URL: http://vicks-pics.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0