Träningsläger = värk i hela kroppen

orkar inte skriva något. har extremt ont i kroppen o vill egentligen bara sova. skulle helt klart somna på två sekunder om jag la mig ner! Imorgon börjar skolan igen och jag känner mig faktiskt ganska taggad. har inte kännt dendär skoltrötta känslan under höst terminen så är lite små taggad kanske. Är bara första lektionen imorgon bitti som jag inte riktigt vet hur det ska gå? Idrott! Klart det är roligt men det gör sjuuuuuukt ont . kan ju säga att jag känner att jag lever iaf! yeah. haha ska brosta tänderna lite och sen ta och somna in djupt. Bilderna från idag kan vi ta imorgon. måste först gå igenom vilka som är okej och vilka som ska sparas som hemliga! hahah

hade iaf en sjukt rolig dag, tack alla som var med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0