Åbo

Framme!!
kunde sova ganska bra på båten. fick lite ont runt 4-5 tiden i ryggen men det gick över. :)
därimot hände det något roligt och ganska oväntat när jag satt o titta på himym!
Muslimerna som hade tagit upp nästan alla stolar eftersom dom va vääldigt många, iaf, mammorna o alla flickorna i familjen började be mitt i gång när det var kolsvart. och det roliga var att man hörde hur dom mummlade om Allah och att det såg väldigt roligt ut när alla som gick fram o tillbaka för att hitta en ledig stol gick på dom och snubblade o höll på. men tjejerna fortsatte och sa ingenting. ahha sen satt de en lite flicka vid sin mamma som frågade vad dom höll på med eftersom dom låg på golvet.. Inge fel med böner, men var så himla oväntat, mitt på en båt bland massa okända människor.. :P

Jag kom fram iaf och allt är bra med mig :) Eelis sover och frans leker i vardagsrummet. ska snart fixa med lunchen och sen slänga in några bilder från helgen i stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0