efter ha missat första båten..

är jag igång igen! Mysigt med min Fredrik hela helgen. Bad, sol, jordgubbar, bio, redbull flugtag, donken och massa myyys! men ja, som sagt jag missade båten imorse. den som jag egentligen skulle åkt med. vi hade ställt klockan precis och vaknat utav larmet, sen efter att zonosen gått igång två ggr tänkte vi båda, jag går upp nästa gång de ringer. och sen somna vi båda och hörde inte klockan.. fredrik vaknade 07.01 och sa: Ellen vi måste nog skynda oss nu, gick inte båten kvart i?
Upp får vi, och åkte iväg på en kvart. kom fram i hamnen 07.41 och ska försöka cheka in. tjejen tar min kod och börjar trycka när killen brevid säger att incheckningen precis har stängt.. pratade lite med han informationen och han ordnade så jag kunde åka med den nästa båt och få priset lite billigare.
Nu sitter jag på båten iaf och ska snart göra ingenting i några timmar. var lite nerövs att de skulle vara massa skumma typer på förut men det är bara ungaunga ungdomar. barnfamiljer och söta pansionpar, så tror jag överlever den här gång också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0