en månad

nu har jag varit här en månad. exakt! för fyra veckor sen satt jag på båten och var nervös o ledsen över att lämna allt hemma. trodde det skulle bli jättehemskt! vilket det verkligen inte blev. jag trivs bra och dom tar väl hand om mig. känner mig som en utav dom. dock förstår jag inte språket men har lärt mig ganska många ord!
Nu på onsdag ska vi åka med färjan över till åland för att bo i någon stuga några dar. sen efter det så borde fredrik komma och då åker jag ju hem igen. har gått supermega fort! typ bara två veckor kvar här, hemma några dagar o sen drar jag med gympan till island, hemma 4 dar o sen direkt till Tunisien med älsklingen :)<3 men sen är jag hemma för att stanna där iaf några månader, man vet ju aldrig vad som händer! hehe ;)

Jag o Eelis busar lite på mitt rum och juhana, lauras bror och frans är där uppe. dock är frans lite sur över att han inte får hjälpa till med målningen på terassen men det har väl typ gott över nu :) snart ska eelis sova lite för lillen är verkligen trött.. men vi hörs sen :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0