solsolsol!

härliga 38 grader i skuggan idag som mest! inte illa för lilla Åbo.. just nu försöker jag få frans att inse att han måste borsta tänderna och gå och lägga sig. lillskiten va uppe till halv 2 igår och imorgon/natten ska han upp 4a för att åka till åland några dagar mig o laura med juhana. och för att han ska kunna göra de måste jag få honom i sängen.. frågan är bara hur x) ? han vägrar gå o borsta tänderna.. men ah! det blir en utmaning.
idag har vi annars bara varit hemma. pojkarna har packa inför åland medans jag stekt på terassen ;) sen vid 5 tiden gick vi till juhanas mamma, hon bor typ på ett liknade ställe som mormor&morfar gör, fast större. dom har en inomhuspool där så vi badade. Eelis med. ibörjan var lillen lite rädd men det gick bra :) andra gången han var i älskade han det med stora bokstäver. skratta lekte och hade jättekul! :) tiptop på det!
jag ska forsätta med min uttmaning! wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0