Åland 2010

tillbaka från åland!
Kom tillbaka till Åbo igår kväll, alla tre, jag laura o Eelis ( dom andra två stannade kvar o kmr hem imornkväll) var jätte trötta och tog en middag på hessburger. hessburger är typ som max här fast mycket större! alla går dit och ingen äter på mcdonalds.
vaknade imorse och sprang ut till stora sovrummet för att laura skulle till jobbet o eelis inte skulle behöva sova själv. vaknade någongång vid 9 utav att gullungen stod o ropa på mig, sen efter de, kom det. illamåendet, yrseln, allt det där.. hemskt jobbigt o har haft det hela dagen. Jag ätit massa tabletter så känner ingenting just nu. håller tummarna att de är borta imorgon!
hade tänkt o gå en tur på stan och sen kanske köpa biljett hem. måste ha hytt med min feta väska! och för er som undrar, kommer jag hem den 27 juli! en dag innan alex födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0