Världens bästa alex + sthlm

Jaup, har nu köpt båtbiljett tills imorn :D jag ska till sthlm och med väldigt stor chans för att träffa min kära efterlängtade vän Alexandra! damen har varit i USA på High School ett helt år och nu kommer hon äntligen hem! så därför passar det ju perfekt att kanske åka upp på arlanda och säga hej nu när jag ändå är ledig och har tänkt åka till sthlm över helgen! ååh finns inte ord hur mycket jag har saknat henne! vill bara hoppa på damen o ge henne årets största bamsekram!!! Gasshh, jag längtar!
ska ju förstås bo hos min älskling :) o bara de är ju helt underbart! + att jag kollade vädret precis och det ska vara 30 grader och strålande soool! bara för att jag ska komma till hemlandet i några dagar, perfekt!

nu är de dags för mig och Frans att gå till riddarspelen!! yeahh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0