bröllopdags

yepp, jag sitter bänkad! Pinsessan ska gifta sig och jag är heltaggad! Laura gick precis till jobbet så jag är själv med pojkarna. Maten står på spisen och en god kaka i ungen! Frans är uppe o leker med Lauras bror, känns fortfarande lite konstigt o ta hand om killarna när det är någon annan här med det är väl en vannsak. Eelis springer runt min säng och pratar för fullt och kakan plingar ute i köket. ska nog kolla om en är klar.
Taggar också till tisdag när hjärtat kommer hit o hälsar på. kommer nästan vara ledig hela veckan så då passar fredrik på o kommer hit. ett till plus med det är att jag inte blir helt själv på midsommar! :) världensbästakille jagvet! ;)
Ska ut o fixa lite i köket. byebye!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så roligt att Fredrik kommer !!

Antar att han får bo hos dig ??

Puss

2010-06-19 @ 12:53:08
Postat av: Mamma

Förresten - Malin o Nellie har rest till huvudstaden i dag, antar att de ska kika på prinsessan :o)

Sandra har fått en liten Vilma - så du vet :o)

puss

2010-06-19 @ 12:55:50
Postat av: Mamma

Visst var bröllopet fint? MIn prinsessa är väl nöjd? Puss

2010-06-19 @ 18:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0