Day 1

första riktiga dagen i finland. känns bra och vi har en del o göra. just nu är Frans o Juhana på fotboll och Eelis sover. men sen när alla är hemma o lillen är vaken ska vi till gymnastikensdag. ska kolla lite om de finns någon grupp som jag kunde köra i men annars bara ha kul och visa lite vad jag håller på med.

Huset är jätte ststort och det är riktigt fint. Ljust, högt i tak och stora fönster. familjen är snälla och jag känner mig välkommen. Tror de här kommer bli bra. har redan fått lite koll på vad som gör o hur de fungerar. verkar ganska chill och dom har ingen press på mig har hon sagt flera gånger.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint du har det !!

2010-06-13 @ 17:27:45
Postat av: Jennifer

aw har du färgat de mer? ;D pretty babe<3

2010-06-13 @ 18:25:58
URL: http://jeenlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0