Mamma

1. Ja jag satt hela dagen o natten o tittade på bröllopet! jätte fint o vackert, fick tårar flera ggr. Precis så, fast en annan klänning och kille vill jag oxå ha på mitt bröllop! haha :D
2. Ja jag såg det, på facebook :)
3. Ja fick ett sms från pappa om det! vill se henne på bild. så om ni har någon bild på Vilma!? Skicka den till mig :)

Fin dag idag! Vädret är på top och Frans och Juhana ska tvätta huset. Laura har nattpass idag så hon är hemma hela dagen. eftersom det är fint väder så får vi se om det blir bad (är lite kyligt i luften) eller bara solning på terassen igen.

även fast de va victoria som var prinsessan igår, så var det jag, Lilla pinsessan, som kom fram igår och erövrade med min goda kaka och stora drömmar om en natt på slottet! ^^

Kommentarer
Postat av: Jennie

Världens sötaste lilla prinsessa. Vi föreställde oss att det var du som var brudnäbb igår, hur stolt och söt du skulle ha varit när du var i den åldern hehe... =)

2010-06-20 @ 11:33:04
Postat av: Mamma

Så - då vet vi vad du förväntar dig när det är dags för ditt bröllop.... Vår vackra prinsessa /Mamma o Pappa

2010-06-20 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0