SKJUT MIG

ooh är så himla förbanad! den enda kursen som jag verkligen har haft mvg i rakt igång fick jag idag IG på.... oh SKJUT MIG! det kan inte vara sant. okej jag har missat en uppgift och fick göra provet en vecka senare. men wtf!!! blir tåkig. man sätter inte ett IG utan att skicka EN IG VARNING FÖRST! har inte fått någon sån och har verkligen inte trott att de skulle bli det betyget. På Betygsförslag i våras tex stod det, Ellen har ett klart MVG även om ergonomiuppgiften saknas. Fortsätt jobba på lika bra och vara lika aktiv. om du tänker ge IG för att den uppgiften saknas! SKRIV DET DÄR DÅ FÖR FAN! oohhh så sjukt arg.. vet inte vart jag ska ta vägen...

imorgon kommer iaf fredrik<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det måste du ta med skolan - de är väl skyldiga att informera om IG-varning !!!

Du måste få chansen att "läsa upp" betyget. Det lär inte bli så jobbigt för dig, då du klarat ämnet så bra. Puss min stackars älskling

2010-06-21 @ 16:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0