somethings everything is great

Inget speciellt idag heller. Gick upp vid 8a och såg att pojkarna sov så gick ner igen o vila en timme innan Eelis vakna. han fick sin gröt, lekte lite o sen i säng igen. sen efter lunch gick jag o pojkarna ut. Frans ville spela fotboll och ni kommer bli chokade när ni ser hur bra jag har blivit. gör mål efter mål, men måste säga att han fintar bort mig ibland! Laura kom hem och ikväll blir det popcorn och 27 Dresses. dock är den textad på finska men kan ju engelska så jag är inte helt lost. haha (Inge dubbat här inte.. Jennie)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nöjd :o9

2010-06-19 @ 02:06:40
Postat av: Jennie

Men erkänn, du var orolig att det skulle vara det!!

skratt

2010-06-20 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0