fattig men glad ändå

hmm, fattar inte riktigt hur de här har gått till.. igår när jag kollade mitt saldo på banken stod det att jag hade 130 kr kvar.. och att ett köp inte dragits av än på 80 kr. men sen nu idag står det - 134 kr.. hur gick de till? fattar ingenting. antingen så är det något jätteskumt som hänt, eller så är det jag som missat ett minus täcken igår.. ?
aja får iaf snart studiebidraget och mina pengar för månadens jobb här :).
+ att jag är helt ledig imorgon och det firar vi med en bild på MOII muhaha!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer inga studiebidrag på sommaren.... Tror det är upphåll tre månader..... Vet du inte det ???

2010-06-29 @ 23:59:39
Postat av: coolboy_84

HAHAHAh She-hulk xD



älskar dig hjärtat :) <3

2010-07-01 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0